ZP.226.525-527/D/2017.1.WM.2017
Termin składania ofert: 2017-07-20
I. ZAMAWIAJĄCY
Instytut Medycyny Wsi im. W. Chodźki
Ul. Jaczewskiego 2
20-090 Lublin
Regon: 000288521
NIP: 712-010-37-81
Osoba do kontaktu: dr hab. Krzysztof Łukawski
tel. 81 71844537
e-mail: lukawski.krzysztof@imw.lublin.pl
II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, o której mowa w art.4d ust.1pkt 1 ustawy Pzp tj. służąca
wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie
służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnieciu rentowności rynkowej
lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.
Postępowanie o zamówienie publiczne jest związane z realizacja badań naukowych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art.4d ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zmianami).
Podstawa prawna ogłoszenia: art.30a ustawy z 30.042010r. o zasadach finansowania nauki ( Dz. U. z 2014 poz. 1620, ze zmianami).
III. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1: Chłodziarko-zamrażarka Samsung RB31FERNDSS - 1 szt.
Specyfikacja
Pojemność 308 L, w tym chłodziarka 210 L, zamrażalnik 98 L, System No Frost, System AllAroundCooling, Klasa energetyczna A+, Kompresor Digital Inverter, Oświetlenie LED, Alarm otwartych drzwi, zewnętrzny wyświetlacz LED Zakup odczynników do realizacji badań objętych
Zadanie 2: Wytrząsarka kołyskowa DRS-12 razem z platformą do piętrowego montażu do wytrząsarki kołyskowej DRS-12 - 1szt.
Specyfikacja
Regulacja kąta nachylenia : 1° ‒ 12°, zakres prędkość: od 1 do 50 obr/min,timer: 1‒999 min lub praca ciągła, wymiary platformy roboczej : 255 x 305 mm, wymiary urządzenia około: 310 x 280 x 110 mm,zasilanie: zasilacz DC 12V/1.5 A.
Zadanie 3: Wytrząsarka VelpVortex Classic kod. F202A0173 razem z uchwytem na 19 mikroprobówek o poj. 1,5/2,0 ml - typu Eppendorf kod. A00000012 - 1szt.
Specyfikacja
Tryb pracy: chwilowy/ciągły, rozpoczęcie pracy: dotyk, typ ruchu: obrotowy, prędkość obrotowa: 0-3000 obr/min, amplituda: 4,5 mm, ustawienia prędkości: analogowe, kontrola prędkości: elektroniczna, klasa ochrony: IP42, system pomocniczy: 3-antypoślizgowe podkładki, zasilanie: 230V/50Hz, moc: 15W.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Dostawa do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia.
Dostawa w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.00.
V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Zamawiający nie stawia wymagań wobec Wykonawcy.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
a) Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej.
b) Oferta powinna zawierać następujące informacje: dokładne dane Wykonawcy składającego ofertę, cenę brutto oraz wartość brutto całej oferty, termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz informację o kosztach dostawy.
c) Oferta musi być tak skalkulowana, aby zawierała całkowitą cenę realizacji przedmiotu zamówienia za cały zakres i czas realizacji zamówienia. Cena musi zawierać wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, w szczególności: wszystkie koszty Wykonawcy realizacji zamówienia (m.in. transport z ubezpieczeniem, transport w suchym lodzie), zysk Wykonawcy, podatki, opłaty oraz ewentualne pozostałe elementy. Ustalona wartość musi gwarantować pełne wykonanie zakresu objętego przedmiotem zamówienia.
d) Cena winna być wyrażona w złotych polskich. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych.
e) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na produkty równoważne w ramach ww. zadania z uwagi na fakt, iż wymienione odczynniki będą używane w metodzie badawczej, która została zoptymalizowana i wykazuje najwyższą efektywność ze wskazanymi odczynnikami. Odczynniki posłużą do kontynuacji rozpoczętych już prac, stąd też zmiana metodyki nie jest wskazana na tym etapie.
VII. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Kompletna oferta podpisaną przez osobę upoważnioną.
2. Dokument pełnomocnictwa do podpisywania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów (m.in. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
VIII . INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA
1. Wykonawca może przekazywać Zamawiającemu informacje, oświadczenia, pytania oraz dokumenty:
a) w postaci elektronicznej na adres wskazany w zaproszeniu,
b) faksem na nr (81) 7184496,
c) pocztą, przesyłką kurierską,
d) osobiście w Kancelarii, mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego
Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcą w postaci elektronicznej lub faksem. Jeżeli zaś wskazanesposoby komunikacji będą niemożliwe, Zamawiający będzie przesyłał informacje, zawiadomienia i oświadczenia pod adres, wskazany w ofercie.
IX. WYJAŚNIENIA TREŚCI OFERT
W przypadku braku ww. dokumentów w ofercie najkorzystniejszej, Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym przez siebie terminie. Procedura uzupełniania dokumentów odbywać się będzie drogą elektroniczną lub faksem.
X. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium: cena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najniższą cenę po spełnieniu wymagań Zamawiającego określonych w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty, a w szczególności dotyczących przedmiotu zamówienia.
XI. WYKLUCZENIE WYKONAWCY
Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:
- nie złożyli żądanych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
- nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
XII. ODRZUCENIE OFERT
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
- została złożona po upływie terminu składania ofert.
- jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego.
XIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie gdy:
- nie zostanie złożona żadna oferta.
- wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone.
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że będzie mógł tę kwotę zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający zrezygnuje z zakupu.
XIV. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 20.07.2017r. lub przesłać na adres: Instytut Medycyny Wsi im. W. Chodźki
Ul. Jaczewskiego 2
20-090 Lublin
kancelaria
Lub oferty(podpisany skan)należy przesłać na adres lukawski.krzysztof@imw.lublin.pl w terminie do dn. 20.07.2017r.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
XV. Warunki i zasady realizacji zamówienia:
1. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w: niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty oraz w ofercie Wykonawcy.
2. Wybrany Wykonawca otrzyma drogą e-mailową lub faxem pisemne zamówienie na oferowane produkty.
XVI. TAJEMNICA PRZEDSIEBIORSTWA
Zamawiający nie udostępnia informacji związanych z udzieleniem zamówienia z dziedziny nauki
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, jeżeli podmiot zainteresowany wykonaniem zamówienia nie później niż przed
zawarciem umowy o wykonanie tego zamówienia, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
ZAŁĄCZNIKI.
Zamawiający informuje, że n/w załączniki stanowią integralną część zapytania:
Zał. Nr 1-formularz oferty
Zał. Nr 2-kosztorys ofertowy
Załączniki
- Formularz ofertowy (39.00 KB)
- Kosztorys (32.50 KB)
- Poprawiony formularz ofertowy (38.50 KB)
- Informacja o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki z dnia 3.08.2017 (38.82 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Dział Indformatyzacji |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-07-12 |
Data publikacji: | 2017-07-12 |
Osoba sporządzająca dokument: | Admin istrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 3170 |
Rozwiń Historia zmian
Data i godzina zmiany | Osoba zmieniająca | Opis zmiany | Poprzednia wersja |
---|---|---|---|
2017-08-03 12:01:15 | Opublikowanie informacji o udzieleniu zamówienia | ZP.226.525-527/D/2017.1.WM.2017 |