ZP.226.520/D/2017/1.WM.2017

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
7 lipca 2017

ZP.226.520/D/2017/1.WM.2017                                                                                     

          Realizacja zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach Narodowego Programu Zdrowia pod nazwą

„Podejmowanie inicjatyw na rzecz profilaktyki chorób zawodowych i związanych z pracą, w tym  ze służbą żołnierzy zawodowych i funkcjonariuszy oraz wzmocnienie zdrowia pracujących" w zakresie punktu  2.1.2

Termin składania ofert: 2017-07-11

 Z A P Y T A N I E   O F E R T O W E

  1. ZAMAWIAJĄCY

Instytut Medycyny Wsi im. W. Chodźki

Ul. Jaczewskiego 2  20-090 Lublin

Regon: 000288521 NIP: 712-010-37-81

Osoba do kontaktu: 

Violetta Zając  tel. 81 7184555

 zajac.violetta@imw.lublin.pl

 

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy wybranemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki , na podstawie art.4d ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) i art.30a ustawy z 30.042010r. o zasadach finansowania nauki ( Dz. U. z 2014 poz. 1620, ze zm.).

 

Przedmiotem zamówienia są dostawy służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych. Nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.

 

NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Przedmiotem zamówienia jest:  Zamówienie z dziedziny nauki: Zakup odczynników, materiałów jednorazowych oraz wyposażenia pomocniczego-jednorazowa dostawa

 

zadanie nr 1 Odczynniki jak w katalogu Qiagen

zadanie nr 2 Produkty jak w katalogu Applied Biosystems

zadanie nr 3 Produkty jak w katalogu Gerbion lub równoważne

zadanie nr 4 Produkty jak w katalogu Eppendorf lub równoważne

zadanie nr 5 Zestawy diagnostyczne jak w katalogu BIOMEDICA

zadanie nr 6 Końcówki do pipet, probówki, stelaże jak w katalogu PROFILAB  lub równoważne

zadanie nr 7 Odczynniki diagnostyczne jak w katalogu HYCOR Biomedical Global Headquarters

zadanie nr 8 Podłoża bakteriologiczne, odczynniki chemiczne, drobny sprzęt jednorazowy jak w katalogu BTL

zadanie nr 9 Testy do identyfikacji bakterii jak w katalogu Erba Lachema

zadanie nr 10 Drobny sprzęt jak w katalogu Bionovo lub równoważny

zadanie nr 11 Podłoża i odczynniki jak w katalogu Merck

zadanie nr 12 Bibuła filtracyjna, filtry  jak w katalogu Whatman  lub równoważne

zadanie nr 13 Testy i odczynniki do testów jak w katalogu Biomérieux

zadanie nr 14 Odczynniki chemiczne jak w katalogu POCH lub równoważne

zadanie nr 15 Podłoża bakteriologiczne  jak w katalogu Difco i Oxoid

zadanie nr 16 Pipety jak w katalogu PZ HTL SA. lub równoważne, Płytki Petriego

zadanie nr 17 Testy immunoenzymatyczne do oznaczania ilościowego mykotoksyn jak w katalogu Fabimex

zadanie nr 18 Pisaki laboratoryjne Sharpie jak w katalogu Medlab lub równoważne

 

Dotyczy: Zadanie nr 15:Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania zgodnie z opisem w załączniku nr 2 w pozycji nr 1 agaru konfekcjonowanego w opakowaniu zawierającym 454 gramy.

Dotyczy : Zadanie nr 6 poz. 5 Zamawiający dopuszcza  końcówki typu Eppendorf.

 

Wszystkie dostarczane produkty  winny posiadać co najmniej 6  miesięczny termin ważności licząc od daty dostawy.

Wyjątek stanowi w  Zadaniu nr 2 pozycja: 2 i 3-dopuszcza się tu co najmniej 3 miesięczny termin ważności.

Oczekiwany max  termin gwarancji : 12 miesięcy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na produkty równoważne w zadaniach: 1, 2, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 15 oraz 17 ze względu na fakt, iż wymienione produkty będą służyły kontynuacji badań naukowych prowadzonych dotychczasowo. Zamawiający będzie wykorzystywał odczynniki do metod badawczych, które zostały zoptymalizowane i wykazują najwyższą efektywność z użyciem wymienionych odczynników. Zaplanowane odczynniki zapewniają najwyższą jakość prowadzonych badań naukowych, a zaplanowana metodyka z ich użyciem została zaakceptowana przez instytucję finansującą badania Zamawiającego. W przypadku użycia produktów równoważnych otrzymane wyniki uniemożliwią ich wykorzystane do analizy oraz porównania z wynikami otrzymanymi w dotychczasowych badaniach.

Wskazanie producenta i numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę jednorazowej dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia.

 

Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 38 000000-5

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 18 zadań.

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Wymagany ostateczny termin realizacji zamówienia : od podpisania umowy, nie później niż do  dnia 18.07.2017r.

 

  1. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.

 

  1. Wypełniony formularz ofertowy.
  1. Dla produktów równoważnych- Prospekty, ulotki, katalogi lub materiały informacyjne- zredagowane w języku polskim, przedstawiające oferowany towar z podaniem parametrów oferowanych produktów wraz z podaniem nazw producenta, nr katalogowych tak aby możliwa była ich identyfikacja, karta charakterystyki wystawiona przez producenta lub certyfikat.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.
  2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym.
  3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
  4. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy.
  5. Wykonawca powinien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie.
  6. Koperta powinna być zaadresowana następująco:

Instytut Medycyny Wsi im. W. Chodźki

Ul. Jaczewskiego 2

20-090 Lublin

kancelaria

 

oraz powinna być oznakowana następującym tekstem:

 

Oferta: Zamówienie z dziedziny nauki: Zakup odczynników, materiałów jednorazowych oraz wyposażenia pomocniczego-jednorazowa dostawa – ……….nr zadania

 

 

  1. Wykonawca powinien wpisać na kopercie swój adres i nazwę.

 

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.

 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 11.07.2017 r. lub przesłać na adres:

Instytut Medycyny Wsi im. W. Chodźki

Ul. Jaczewskiego 2

20-090 Lublin

Kancelaria

Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej tj. podpisanego skanu dokumentów na adres Zamawiającego: macienko.wioleta@imw.lublin.pl w terminie do dnia  11.07.2017 r.

      VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.

  1. Wykonawca oblicza cenę oferty oddzielnie na poszczególne części zamówienia i wpisuje do formularza oferty, w którym uwzględnia wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. W cenę brutto należy wliczyć wszystkie koszty związane z realizacją umowy. Do wyliczonej wartości netto należy dodać obowiązujący podatek VAT i po zsumowaniu wyliczyć wartość brutto, na podstawie której będzie wybrana oferta najkorzystniejsza.
  2. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk i powinna uwzględniać wszystkie uwarunkowania zawarte w zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do zapytania.
  3. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie podatki, ubezpieczenia, opłaty, opłaty transportowe itp., włącznie z podatkiem od towarów i usług (VAT).
  4. Cenę w ofercie należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.).
  5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

 

  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

 

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert spełniających wymagania zawarte w zapytaniu oddzielnie dla każdej części, z zastosowaniem następujących kryteriów oceny:

 

Kryteria oceny ofert:

  1. cena waga kryterium 80 pkt (80 %)
  2. okres gwarancji - waga kryterium 10 pkt (10 %)  
  3. aspekt społeczny - klauzula społeczna (zatrudnienie) – waga kryterium 10 pkt (10%)

 

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.

 

Wartość punktowa  w kryterium cena =  cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 80 %

Wartość punktowa  w kryterium okresu gwarancji = okres gwarancji danej oferty

okres gwarancji danej (badanej) oferty /najdłuższy termin gwarancji  zamówienia  x 100 x 10% 

Max okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego wynosi: 12 miesięcy= 10 pkt  Zaoferowany wyższy okres gwarancji uzyska również liczbę punktów 10.

Aspekt społeczny- Wykonawca w Formularzu oferty wskazuje czy do realizacji niniejszego zamówienia, przez cały okres trwania umowy, będzie zatrudniać na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej co najmniej jedną osobę spośród wymienionych poniżej kategorii:

  1. bezrobotne lub młodociane w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2004 nr 99 poz. 1001 z późn. zm.), lub niepełnosprawne, o których mowa w przepisach Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 1997 nr 123 poz. 776), lub
  2. inne niż określone w lit. a lub b, o których mowa w przepisach Ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U. 2003 nr 122 poz. 1143).

Za zatrudnienie co najmniej jednej  osoby z spośród wymienionych kategorii  Wykonawca otrzyma 10 pkt.

 

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta  uzyska najkorzystniejszy bilans w wyniku zsumowania poszczególnych wartości punktowych.

 

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie Zamawiającego oraz zostaną przesłane drogą elektroniczną na wskazane w ofertach adresy e-mail.

 

  1. ISTOTNE WARUNKI UMOWY. ZMIANA TREŚCI UMOWY

Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do podpisania umowy  na warunkach wskazanych we wzorze umowy,  w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 

  1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach:
  2. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń), z zastrzeżeniem iż zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Dostawcy;
  3. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Odbiorcy, z zastrzeżeniem iż zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Dostawcy;
  4. zmiany stawki podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem iż cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto;
  5. nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
  6. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia aneksu do umowy;
  7. w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;
  8. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.

 

  1. TAJEMNICA PRZEDSIEBIORSTWA

Zamawiający nie udostępnia informacji związanych z udzieleniem zamówienia z dziedziny nauki stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot zainteresowany wykonaniem zamówienia nie później niż przed zawarciem umowy o wykonanie tego zamówienia, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.

 

XII  . INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA  

  1. Wykonawca może przekazywać Zamawiającemu informacje, oświadczenia, pytania oraz dokumenty:
  2. a) w postaci elektronicznej na adres wskazany w zaproszeniu,
  3. b) pocztą, przesyłką kurierską,
  4. d) osobiście w Kancelarii, mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego

Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcą w postaci elektronicznej lub faksem. Jeżeli zaś wskazane sposoby komunikacji będą niemożliwe, Zamawiający będzie przesyłał informacje, zawiadomienia i oświadczenia pod adres, wskazany w ofercie.

 

XIII. WYJAŚNIENIA TREŚCI  OFERT

W przypadku braku ww. dokumentów w ofercie najkorzystniejszej, Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym przez siebie terminie. Procedura uzupełniania dokumentów odbywać się będzie drogą elektroniczną lub faksem.

 

XIV. WYKLUCZENIE WYKONAWCY

Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:

- nie złożyli żądanych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

- nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

  1. ODRZUCENIE OFERT

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:

- została złożona po upływie terminu składania ofert.

- jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego.

 

XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający unieważnia postępowanie gdy:

- nie zostanie złożona żadna oferta.

- wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone.

- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że będzie mógł tę kwotę zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

- Zamawiający zrezygnuje z zakupu.

 

XVII.   ZAŁĄCZNIKI.

Zamawiający informuje, że n/w załączniki stanowią integralną część zapytania:

  1. Zał. Nr 1- formularz oferty
  2. Zał. Nr 2 - opis przedmiotu zamówienia/ kosztorys  cenowy
  3. Zał. Nr 3 - wzór  umowy

 

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Dział Informatyzacji
Data utworzenia:2017-07-07
Data publikacji:2017-07-07
Osoba sporządzająca dokument:Administrator
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:3199

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2017-07-07 09:56:46Umieszczenie informacji o zapytaniuZP.226.520/D/2017/1.WM.2017